Οροί χρήσης πλατφόρμας ηλεκτρονικής κράτησης και ηλεκτρονικού εισιτήριου

Οροί χρήσης πλατφόρμας ηλεκτρονικής κράτησης και ηλεκτρονικού εισιτήριου.

  • Γενικοί οροί

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα αγοράς εισιτήριων e-ticketing.top-lines.gr  είναι σύστημα κράτησης εισιτήριων της εταιρείας Artur Bibe A.E (στο εξής η «Εταιρεία»)

Οι παρόντες οροί χρήσης περιγράφουν τον τρόπο αγοράς ηλεκτρονικού εισιτήριου, τα απαιτούμενα στοιχεία για την ολοκλήρωση της αγοράς, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των πελατών (στο εξής ο χρήστης), την πολιτική ακύρωσης και επιστροφής χρήματων κτλ

Τους γενικούς  όρους χρήσης της ιστοσελίδας www.top-lines.gr μπορείτε να τους διαβάσετε εδώ https://www.top-lines.gr/ori-xrisis/

Παρακαλούμε όπως διαβάσετε με προσοχή τους κάτωθι ‘Ορους και προϋποθέσεις Χρήσης της πλατφόρμας . Κάθε φορά που κάνετε χρήση της πλατφόρμας, συμφωνείτε ότι αποδέχεστε πλήρως και χωρίς καμία επιφύλαξη τους όρους και τις προϋποθέσεις χρήσης που περιλαμβάνονται στο παρόν και δεσμεύεστε προς συμμόρφωση με αυτούς. Σε περίπτωση που δεν συμφωνείτε και δεν αποδέχεστε τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις Χρήσης, παρακαλείστε να μην προχωρήσετε στη χρήση της Ιστοσελίδας.

Συμφωνώ και αποδέχομαι αναντίρρητα τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις:

  • Οροί Αγοράς εισιτήριου

Αγορά ηλεκτρονικού εισιτήριου  έχει δικαίωμα να κάνει οπουδήποτε άτομο ηλικίας 18 ετών και άνω. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε χρήση από χρήστες που δεν πληρούν την παραπάνω ιδιότητα.

Ο χρήστης έχει την δυνατότητα αγορά ηλεκτρονικού εισιτήριου μέχρι 1 ώρα πριν από το προγραμματισμένο χρόνο αναχώρησης του δρομολογίου από το κεντρικό σταθμό αναχωρήσεων.

Ο χρήστης έχει την δυνατότητα αγορά ηλεκτρονικού εισιτήριου σε οποιοδήποτε δρομολόγιο εμφανίζεται στην πλατφόρμα κράτησης.

Ο χρήστης έχει την δυνατότητα αγοράς ηλεκτρονικού είτε για την διαδρομή Ελλάδα Αλβανία μεμονωμένα αλλά και να αγοράσει την επιστροφή Αλβανία Ελλάδα.

Υπεύθυνος για τον έλεγχο των εισιτήριων είναι ο οδηγός.

Ο χρήστης είναι υποχρεωμένος κατά την έλευση του στο λεωφορείο να επιδείξει το εισιτήριο στον οδηγό είτε εκτυπωμένο, είτε σε ηλεκτρονική μορφή.

  • Τιμές

Όλες οι τιμές είναι σε ευρώ.

Οι τιμές των εισιτήριων αναγράφονται στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας που θα τις βρείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο. https://www.top-lines.gr/times-eisitirion-ellada-albania/

Για ηλικίες άνω των 12 ετών το εισιτήριο είναι ολόκληρο, για παιδιά 0-12 ετών το εισιτήριο είναι παιδικό.

Στο ηλεκτρονικό εισιτήριο δεν δίνεται εκτύπωση για τα παιδιά 0-4 ετών. Για αυτή την ηλικία ισχύουν οι τιμές για παιδιά 4-12 ετών.

Με βάση την ημερομηνία γέννησης βγαίνει και η τιμή του εισιτήριου. Ο χρήστης είναι υποχρεωμένος να αποδείξει την ηλικία του στον οδηγό κατά την προσκόμιση του εισιτήριου. Σε περίπτωση που η ηλικία του χρήστη  είναι άνω των 12 ετών και ο χρήστης έχει προμηθευτεί παιδικό εισιτήριο, τότε ο τελευταίος υποχρεούται να πληρώσει στον οδηγό την διαφορά του εισιτήριου.

Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει τις τιμές χωρίς καμία προειδοποίηση.

  • Διαδικασία

Για να αποκτήσει κάποιος χρηστής ηλεκτρονικό εισιτήριο, δεν είναι απαραίτητο να δημιουργήσει λογαριασμό στην πλατφόρμα.

Τα βήματα που ακολουθεί ένας χρήστης είναι τα εξής:

  • Επιλογή σταθμού επιβίβασης και αποβίβασης.
  • Επιλογή είδος εισιτήριου (απλή μεταβίβαση ή εισιτήριο πήγαινε έλα)
  • Επιλογή ημερομηνίας αναχώρησης και επιστροφής (για εισιτήριο πήγαινε έλα)
  • Επιλογή δρομολογίου από αναχώρησης ή αν έχει επιλέξει εισιτήριο πήγαινε έλα, επιλογή δρομολογίου από Αλβανία Ελλάδα.
  • Επιλογή θέσης στο δρομολόγιο αναχώρησης και επιστροφής (για εισιτήριο πήγαινε έλα)
  • Καταχώρηση στοιχείων χρέωσης. Τα στοιχεία του επιβάτη από τον οποίον θα γίνει η πληρωμή. Αυτά τα στοιχεία είναι, όνομα , επώνυμο, διεύθυνση κατοικίας, αριθμός τηλεφώνου και εμαιλ. Σε αυτό το εμαιλ θα έρχεται και το ηλεκτρονικό εισιτήριο καθώς και η απόδειξη πληρωμής.
  • Καταχώρηση στοιχείων ταξιδιού για επιβάτες. Όνομα , επώνυμο, αριθμό διαβατήριου ή ταυτότητας, ημερομηνία γέννησης.
  • Τελική επιβεβαίωση στοιχείων ταξιδιού και επιβάτη.
  • Μετάβαση στην σελίδα της τράπεζας για την ολοκλήρωση της αγοράς του εισιτήριου.

Με το που ολοκληρωθεί η αγορά του εισιτήριου, η πλατφόρμα θα σας στείλει

  • Στο εμαιλ την απόδειξη πληρωμής
  • Στο εμαιλ το ηλεκτρονικό εισιτήριο
  • Στο κινητό σας με γραπτό μήνυμα τον κωδικό του εισιτήριου

Το εισιτήριο ο χρήστης έχει την δυνατότητα να το επιδείξει

  • Είτε εκτυπωμένο
  • Είτε από το κινητό σε ηλεκτρονική μορφή.
  • Είτε να ζητήσει εκτύπωση από το πρακτορείο επιδεικνύοντας τον κωδικό εισιτήριου που θα έχει αποσταλθεί με γραπτό μήνυμα.

Το εισιτήριο θα σκαναριστει στην είσοδο του λεωφορείου από τον οδηγό.

  • Υποχρεώσεις χρήστη

Κάθε εισιτήριο μπορεί χρησιμοποιείται αποκλειστικά και μόνο από το άτομο του οποίου το όνομα αναγράφετε στο εισιτήριο.

Ο χρήστης κατά την προσέλευση του στο λεωφορείο θα πρέπει να επιδείξει είτε το διαβατήριο, είτε την αστυνομική ταυτότητα. Χωρίς ένα από αυτά τα δυο δεν έχει δικαίωμα να επιβιβαστεί στο λεωφορείο, και χάνει αυτομάτως την δυνατότητα ταξιδιού.

Επίσης τα στοιχεία του διαβατήριου ή της αστυνομικής ταυτότητας (Όνομα , Επώνυμο, αριθμός διαβατήριου (ή ταυτότητας) θα πρέπει να είναι ιδιά με τα στοιχεία που αναγράφονται στο εισιτήριο. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην επιτρέψει την επιβίβαση του χρήστη σε περίπτωση που δεν συμπίπτουν τα στοιχεία του εισιτήριου με τα στοιχεία του διαβατήριου ή της αστυνομικής ταυτότητας. Σε αυτήν την περίπτωση ο χρήστης  χάνει αυτομάτως την δυνατότητα ταξιδιού με το ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Ο επιβάτης υποχρεούται να φέρει μαζί του το ηλεκτρονικό εισιτήριο είτε εκτυπωμένο είτε σε ηλεκτρονική μορφή κατά τη διάρκεια της διαδρομής και να το επιδεικνύει στον οδηγό ή τον ελεγκτή, όποτε και εάν αυτό του ζητηθεί.

Εάν ο επιβάτης χάσει το ηλεκτρονικό εισιτήριο, η εταιρία δεν είναι υποχρεωμένη να εκδώσει νέο εισιτήριο

Εισιτήριο τροποποιημένο ή αλλοιωμένο καθοιονδήποτε τρόπο και, εφόσον η αλλοίωση ή τροποποίηση δεν συντελέστηκε από την Εταιρεία, δεν θεωρείται έγκυρο και θα πρέπει να ξαναεκδοθεί.

Στην περίπτωση που σε εισιτήριο επιστροφής έχει πραγματοποιηθεί το ένα σκέλος του ταξιδιού , και γίνει ακύρωση της επιστροφής, τότε το υπόλοιπο ποσό δεν επιστρέφετε.

Ο χρήστης είναι υποχρεωμένος να είναι στα σημεία αναχωρείς τουλάχιστον 30 λεπτά πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης του δρομολογίου. Στην περίπτωση που το λεωφορείο αναχωρήσει ο χρήστης  χάνει αυτομάτως την δυνατότητα ταξιδιού με το ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Ο χρήστης είναι υποχρεωμένος να έχει μαζί του όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την διέλευση στα σύνορα (άδεια διαμονής, βεβαίωση , υπεύθυνη δήλωση από γονείς σε περίπτωση που ταξιδεύει ανήλικα με την παρουσία ενός γονιού, κτλ). Η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθηνή για τυχών απαγόρευση εισόδου στην χωρά προορισμού χρήστη ο οποίος δεν πληροί τις προϋποθέσεις εισόδου. Σε αυτήν την περίπτωση ο χρηστής χάνει το δικαίωμα να ταξιδέψει με το ίδιο εισιτήριο.

Για κάθε ηλεκτρονικό εισιτήριο αντιστοιχούν δυο βαλίτσες συνολικού βάρους έως 20 κιλά η κάθε μια συν μια χειραποσκευή έως 3 κιλά. Επίσης ο χρήστης θα πρέπει να συμμορφωθεί με τους κανονισμούς για το τι επιτρέπεται να μεταφέρουμε με λεωφορεία (για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε εδώ https://www.top-lines.gr/aposkeues/ ) Στην περίπτωση που διαπιστωθεί ότι ο χρήστης διαθέτει περισσότερες αποσκευές από το επιτρεπόμενο όριο , ο χρήστης  θα επιβαρυνθεί με επιπλέον χρέωση ανά αποσκευή.

Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην επιτρέψει την επιβίβαση του χρήστη εάν διαπιστωθεί ότι μεταφέρει μεγάλο αριθμό αποσκευών ή αποσκευές που απαγορεύεται να μεταφέρονται με λεωφορεία. Σε αυτήν την περίπτωση ο χρήστης  χάνει αυτομάτως την δυνατότητα ταξιδιού με το ηλεκτρονικό εισιτήριο.

  • Ακύρωση/Μεταφορά εισιτήριου.

Ο Χρήσης διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει είτε  ακύρωση του ηλεκτρονικού εισιτήριου ειτε μεταφορά ημερομηνίας ταξιδιού.

Ο χρήστης μπορεί να υποβάλει αίτημα ακύρωσης του εισιτήριου ή μεταφορά ημερομηνίας ταξιδιού στο email [email protected]

Στην περίπτωση που έχουμε ακύρωση εισιτήριου, η Εταιρεία είναι υποχρεωμένη να στείλει αναλυτικό email οπού θα ζητηθεί στον χρήστη τραπεζικός λογαριασμός ώστε να γίνει επιστροφή των χρήματων. Η επιστροφή των χρήματων θα γίνει κάθε τέλος του μήνα

Στην περίπτωση που έχουμε μεταφορά ημερομηνίας ταξιδιού, η εταιρεία θα αλλάξει τα στοιχεία του ταξιδιού και θα αποστείλει στον χρήστη το νέο ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Η εταιρεία μπορεί να αλλάξει μόνο τα στοιχεία ταξιδιού δηλαδή ημερομηνία αναχώρησης και επιστροφής. Δεν γίνεται να αλλάξουν τα στοιχεία επιβάτη (όνομα, επώνυμο, αριθμό διαβατήριου, ημερομηνία γέννησης). Σε μια τετοια περίπτωση θα πρέπει να ακυρωθεί το ηλεκτρονικό εισιτήριο, και αν εκδοθεί νέο εισιτήριο με τα στοιχεία του επιβάτη.

Σε περίπτωση που ζητηθεί να αλλάξουν στοιχεια επιβάτη, εκδίδετε νέο εισιτήριο, οπου χάνεται κάθε δυνατότητα τυχών έκπτωσης.

Σε περίπτωση που ζητηθεί αλλαγή ημερομηνίας ταξιδιού, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει την θέση καθίσματος με βάση την υπάρχουσα διαθεσιμότητα.

η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθηνή αν σε περίπτωση που ζητηθεί αλλαγή ημερομηνίας ταξιδιού, και στην συγκεκριμένη ημερομηνία που θα θέλει ο χρήστης δεν υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις.

Αν για οποιοδήποτε λόγο ο χρήστης δε λάβει το μήνυμα, φέρει αποκλειστικά την ευθύνη να επικοινωνήσει με την Εταιρεία, ώστε να διαπιστωθεί ότι το αίτημα έχει παραληφθεί και επεξεργάζεται. Η Εταιρεία δεν καθίσταται υπεύθυνη, εάν για τυχόν τεχνικούς λόγους, η διαδικασία της επικοινωνίας δεν έχει ολοκληρωθεί.

Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την κράτηση ανά πάσα στιγμή, για λόγους ασφαλείας ή προστασίας από περιπτώσεις εξαπάτησης. Σε αυτές τις περιπτώσεις θα επικοινωνήσει με το χρήστη, χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση email που δήλωσε κατά τη στιγμή της αγοράς . Σε περίπτωση δε που η επικοινωνία δεν κατέστη εφικτή, το εισιτήριο θα ακυρωθεί χωρίς καμία απολύτως ευθύνη της Εταιρείας.

 

  • Επιστροφή χρήματων

Σε περίπτωση που ο χρήστης δεν εμφανιστεί στην προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης, και δεν  ειδοποιήσει για την ακύρωση του ταξιδιού δεν γίνεται καμία επιστροφή χρήματων και επίσης το εισιτήριο ακυρώνεται.

Για ακύρωση εισιτήριου που πραγματοποιείται έως 24 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα του δρομολογίου, επιστρέφεται το σύνολο του ποσού πλην το κόστος των τραπεζικών συναλλαγών και ο ΦΠΑ. Ο χρόνος ακύρωσης λαμβάνεται η ώρα αποστολής του αιτήματος ακύρωσης  από τον χρήστη στην εταιρεία.

Ακύρωση εισιτήριου που πραγματοποιείται 23  ώρες έως 1 ώρα πριν από την προγραμματισμένη ώρα του δρομολογίου, τότε δεν γίνεται καμία επιστροφή χρήματων. Το εισιτήριο (στην περίπτωση που ο χρήστης έχει ενημερώσει) μένει ως voucher, και ο χρήστης μπορεί να το χρησιμοποιήσει σε άλλη ημερομηνία. Ο χρόνος ακύρωσης λαμβάνεται η ώρα αποστολής του αιτήματος ακύρωσης  από τον χρήστη στην εταιρεία

Ακύρωση εισιτήριου που πραγματοποιείται λιγότερο από  1 ώρα πριν από την προγραμματισμένη ώρα του δρομολογίου, τότε δεν γίνεται καμία επιστροφή χρήματων. Το εισιτήριο (στην περίπτωση που ο χρήστης έχει ενημερώσει) μένει ως voucher, και ο χρήστης μπορεί να το χρησιμοποιήσει σε άλλη ημερομηνία.

Εισιτήριο που έχει αγοραστεί την ιδιά ημερομηνία που θα πραγματοποιηθεί το ταξίδι, γίνεται να ακυρωθεί και να επιστραφεί το 70% του χρηματικού ποσού, μόνο εφόσον το αίτημα για ακύρωση γίνει  εως 4 ώρες πριν την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης. Για εισιτήριο  που έχει αγοραστεί ή για αίτημα ακύρωσης 1-4 ώρες  από την προγραμματισμένη ώρα του δρομολογίου , το εισιτήριο  μένει ως voucher, και ο χρήστης μπορεί να το χρησιμοποιήσει σε άλλη ημερομηνία.

Ηλεκτρονικά Εισιτήρια που έχουν εκδοθεί με το 10% της έκπτωσης, δεν μπορών να διαγράφουν, συνεπώς δεν γίνεται καμία επιστροφή χρήματων, αλλά το ηλεκτρονικό εισιτήριο μετατρέπετε σε voucher, και μπορεί να χρησιμοποιηθεί οπότε επιθυμητέ.

Σε περίπτωση που ο χρήστης αγοράσει ένα εισιτήριο πήγαινε έλα, πραγματοποιήσει το ένα σκέλος του ταξιδιού αλλά θέλει να ακυρώσει την επιστροφή, τότε δεν γίνεται καμία επιστροφή χρήματων. Το εισιτήριο της επιστροφής σε αυτή την περίπτωση μένει ως voucher, και ο χρήστης μπορεί να το χρησιμοποιήσει σε άλλη ημερομηνία.

Σε περίπτωση που ο χρήστης δεν εμφανιστεί στην προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης, δεν γίνεται καμία επιστροφή χρήματων.

Σε περίπτωση που ο χρήστης επιβιβαστεί στο λεωφορείο αλλά για οποιοδήποτε λογο δεν ολοκληρώσει το ταξίδι (πχ δεν του επιτρέπετε η διέλευση στα σύνορα στην χωρά προορισμού, κατεβεί για οποιοδήποτε λόγο κάπου ενδιάμεσα κτλ) τότε θεωρείτε ότι το ταξίδι έχει γίνει και δεν γίνεται καμία επιστροφή χρήματων.

Αλλαγή ημερομηνίας ταξιδιού γίνεται έως 24 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα του δρομολογίου, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση στον χρήστη. Ο χρόνος αλλαγής λαμβάνεται η ώρα αποστολής του αιτήματος ακύρωσης  από τον χρήστη στην εταιρεία. Μετα το πέρας του 24ωρου δεν δίνεται να πραγματοποιηθεί αλλαγή δρομολογίου και ισχύουν οι επιβαρύνσεις που αναγράφονται παραπάνω.

  • Υποχρεώσεις εταιρείας – αποζημιώσεις

Η εταιρεία  είναι υποχρεωμένη να παραλάβει τον χρήστη στα σημεία που αναγράφονται στα εισιτήρια. Το λεωφορείο είναι υποχρεωμένο να σταματήσει στις στάσεις που αναγράφονται στο εισιτήριο.

Στην περίπτωση που το λεωφορείο δεν σταματήσει, η ευθηνή βαραίνει την εταιρεία, η οποία είναι υποχρεωμένη να επιστρέψει στον χρήστη το χρηματικό ποσό που έχει πληρώσει, καθώς επίσης ως αποζημίωση να του παρέχει το χρηματικό ποσό που έχει πληρώσει ως voucher για να το χρησιμοποιήσει για ένα άλλο ταξίδι.

Στην περίπτωση που το λεωφορείο σταματήσει και ο χρήστης δεν βρίσκεται στην στάση, τότε η εταιρεία δεν είναι υποχρεωμένη να περιμένει, και το λεωφορείο θα αναχωρεί. Σε αυτήν την περίπτωση ο χρήστης χάνει την αξία του εισιτήριου,

Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει το ωράριο των δρομολογίων  ή να ακυρώσει κάποιο δρομολόγιο. Σε αυτήν την περίπτωση είναι υποχρεωμένη να ενημερώσει τον χρήστη για αλλαγή. Σε αυτές τις περιπτώσεις θα επικοινωνήσει με το χρήστη, χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση email που δήλωσε κατά τη στιγμή της αγοράς . Σε περίπτωση δε που η επικοινωνία δεν κατέστη εφικτή, το εισιτήριο θα ακυρωθεί χωρίς καμία απολύτως ευθύνη της Εταιρείας.

Σε περίπτωση ακύρωσης η αλλαγής δρομολογίων η εταιρεία δεν δεσμεύεται για την διατήρηση ιδίας θέσης στο κάθισμα.

Η Εταιρεία δεν αναλαμβάνει  να αποβιβάσει η να επιβιβάσει επιβάτες σε χώρους ή τμήματα του δρόμου που δεν σημειώνονται στο εισιτήριο.

Η εταιρεία δεν ευθύνεται  σε περίπτωση καθυστερήσεων για λογούς  που δεν εξαρτώνται από την εταιρεία, όπως είναι οι καιρικές συνθήκες, οι καθυστερήσεις τελωνείων, απεργίες κτλ.

Τα λεωφορεία δεν υποχρεούνται να περιμένουν για τους επιβάτες που έχουν προβλήματα με τη διευκρίνιση των εγγράφων τους για περισσότερο από 10 λεπτά

  • Πολιτική Απορρήτου -Προστασία προσωπικών Δεδομένων

Η Πολιτική Απορρήτου έχει σκοπό να σας βοηθήσει να κατανοήσετε για ποιόν λόγο συλλέγουμε τα προσωπικά σας δεδομένα και πως τα χρησιμοποιούμε.

Η Πολιτική Απορρήτου της Εταιρείας μας περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με το πότε και το γιατί συλλέγουμε τα προσωπικά σας δεδομένα, με ποιόν τρόπο τα χρησιμοποιούμε και τα επεξεργαζόμαστε, για πόσο χρονικό διάστημα τα διατηρούμε και τέλος, κάτω από ποιους όρους μπορούμε να τα μοιραστούμε με άλλους.

Αναλυτικά πληροφορίες για τον τρόπο που συλλέγουμε και επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, καθώς και τα δικαιώματα, μπορείτε να τα διαβάσετε εδώ https://www.top-lines.gr/politiki-aporitou/

  • Ασφάλεια Συναλλαγών

Πληρωμές μπορούν να πραγματοποιηθούν από κάρτες οποιασδήποτε τράπεζας μέσω της υπηρεσίας e-commerce της Alpha Bank.

Κατά την πραγματοποίηση της ηλεκτρονικής αγοράς εισιτηρίου, η Εταιρεία αποθηκεύει τα αναγκαία για την εκτέλεση της σύμβασης προσωπικά δεδομένα του χρήστη, ήτοι το ονοματεπώνυμο, την ηλεκτρονική διεύθυνση και τον αριθμό τηλεφώνου).

Οι συναλλαγές με πιστωτικές κάρτες πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά σε πραγματικό χρόνο (real time) μεταξύ του χρήστη και ιδιοκτήτη της κάρτας οποιασδήποτε Τράπεζας με τη συνεργαζόμενη Τράπεζα, η οποία διεκπεραιώνει τη συναλλαγή για λογαριασμό της Εταιρείας, κατόπιν συμβατικής σχέσης.

Στην όλη διαδικασία της κράτησης/συναλλαγής, η Εταιρεία δεν έχει καμία συμμετοχή και δεν έχει καμία πρόσβαση σε οποιαδήποτε στοιχεία που αφορούν πιστωτικές κάρτες. Η Εταιρεία συναινεί προς την Τράπεζα ως προς την αξία της συναλλαγής και μόνο. Ο χρήστης είναι ο μόνος υπεύθυνος για την σωστή καταγραφή των στοιχείων της πιστωτικής κάρτας.

Σε περίπτωση που η κράτηση/συναλλαγή με την πιστωτική κάρτα απορριφθεί για οποιονδήποτε λόγο από την εκδούσα Τράπεζα ή το δίκτυο της πιστωτικής κάρτας (ενδεικτικά αναφέρονται λόγοι όπως υπέρβαση του πιστωτικού ορίου ή υποψία απάτης), τότε η εν λόγω συναλλαγή ακυρώνεται αυτομάτως.

Ο χρήστης συμφωνεί και αποδέχεται ότι, οποιαδήποτε παραβίαση των εν λόγω Όρων μπορεί να οδηγήσει: (α) σε ακύρωση της κράτησης, (β) σε απώλεια οποιουδήποτε χρηματικού ποσού καταβάλλει για την αγορά του εισιτηρίου, (γ) σε στέρηση του δικαιώματος να έχει πρόσβαση στη σχετική υπηρεσία στο οποίο εφαρμόζονται οι εν λόγω Όροι.

Ο χρήστης δηλώνει και εγγυάται ότι: (α) έχει την απαιτούμενη ηλικία για να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες και την Ιστοσελίδα καθώς και να δημιουργεί δεσμευτικές νομικές υποχρεώσεις όσον αφορά στις ενέργειές του, (β) είναι νόμιμα εξουσιοδοτημένος να ενεργεί για λογαριασμό ή εκ μέρους των προσώπων που περιλαμβάνονται στην κράτηση/συναλλαγή που πραγματοποιεί και αποδέχεται τους εν λόγω Όρους εκ μέρους τους, και (γ) οι πληροφορίες που παρέχονται από τον ίδιο είναι αληθείς και ακριβείς.

Για λόγους ασφάλειας κατά της εξαπάτησης, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει επιπρόσθετες πληροφορίες /έγγραφα.